Friday, June 3, 2011

ARAU-eing

 

I hate that I let you go! * Jessie J’s Nobody’s Perfect

-mesti kau tengah melalak lagu tu gila2 kan? hahahaha

Back to Arau… Everything seems NORMAL..

Menyampah? TIDAK..

Menyesal? GILA..

Suka? OH TIDAK..

Everybody is in good condition.. Good mood.. HOMESICKs FACES IS ON THE AIR.. haha

BEBOT, BEBE, AKU, n then sapa tah lagi?

Ada gak MUKA MENYAMPAH GILA BABI bila tengok aku.. huhu

Ade kesah nok? Takde aku kesah.. Pasal aku tak kebulor nak kawan ngan kaw! Ade kawan lain, campak kawan kat sini macam BABI.. Bila kawan dah takde, baru nak menyempit carik attention kat sini.. Kau ni manusia jenis hapa?

Pastu dulu sebok kate aku masuk campur urusan hidup kau la.. HELLO?! Pergaduhan aku dulu takde kaitan ngan kau OK? Kau ingat kau tu celebrity ka hapa?

*babi Dequadin ni pedas BODOH!

Pagi2 aku dah nyonyot Dequadin sbb tekak dah mula infected.. Grrrrr…

OK kecik hati skang nih.. Fitnah mula tersebar merata-rata…

Tak kisah la.. Aku tanak fight balik sbb itu suma kerja bengong..

Al kisahnya, marilah kita bersama-sama meningkatkan pencapaian akademik kita supaya dapat grad dengan jayanya..

SAKIT - Henry

2 comments:

  1. standart la bro. Orang hot memang bayak kontroversy. :D

    ReplyDelete
  2. Mak ayam tak kesah nyah! hahahahahah.. When we're in rightful condition, we don't fight.. Betul tak? hehehe

    ReplyDelete