Saturday, February 19, 2011

Tiada.Tujuan.Hidup

 

Sedar ta sedar this year I’m 21..

Besar da aku..

Rase cam smalam je aku sibuk2 na masuk tadika..

Rase cam smalam je aku kene denda berdiri kat luar kelas ngan cikgu Salmah pasal ta buat kerja skolah..

Rase cam smalam aku menangis pasal….. TAH?

Sume benda tu da lepas..

Aku mahu semua itu kembali!

Not to fix them, but to feel and enjoy the moment once again..

The coldness, the rage, the sweetness, the pain, EVERYTHING!

It was precious..

YA ALLAH, sesungguhnya kau amat berkuasa…

Nikmat sungguh hidup aku dulu..

Kesusahan, kesenangan, kebaikan dan keburukan..

Semua aku rasa..

Walau tidak sebaik insan yang lain, tapi, itu semua cukup mengajar aku menjadi manusia..

Even now, aku ta pandang kekayaan, kerana tiada kehidupan di situ..

Hidup biasa2 suda..

Nikmati keindahan alam, keindahan sebuah PERSAHABATAN, keindahan KEKELUARGAAN…

Thanx to abah, and mak, coz giving me the opportunity to live in this world.

Thanx to friends, coz U guys completing my life..

We smashing each other, hugs and parting..

Bile terkenang balik, kita tersenyum kan?

Hurm….

My LOVE life?

I have NONE..

Pretty sad for some people, but I don’t regret it..

Meant to serve my parents..

Bukan melawan fitrah, tapi, biarlah tanggungjawab habis dulu..

May ALLAH gave Thye bless to me.

Anyway, I’m in lovely mood..

hehehehehehe..

-HENRY

No comments:

Post a Comment