Monday, February 14, 2011

SPECIAL POST = WAWA

 

Hai, ini hari saya mau kasi buat post pasal sorang kanak2 riang nama WAWA..

Itu kerana dia marah sama aku itu hari kerana aku letak gamba Bebe instead of her dalam my post..

pening   Ini la dia itu pompuan..

 

Aku kenal sama ini achi at first masa semester 1.. Time tu aku agak benci die sbb PUNCA aku ta bley tido malam..

Ini adalah kerana BIG crush dia adalah roomate aku ketika itu..

botak

Ini lah itu MAMAT..

Every night WAWA akan kol die sampai kol 2 – 3 pagi sambil menyakitkan hati..

Tapi bukan salah WAWA.. Salah itu boy kerana terlalu kacak.. hahaha..

But then bila aku mula mengenali dia, OK lah!

Siap leh bawak gurau2 gay aku agy tu.. Kira masyuk gak la..

Kami g jenjalan, overnite, usya BOTAK sama2.. haha

Still die masih suka BOTAK walaupon coba utk berkapel ngan org lain..

Contohnya spt -

aizat

Ini.. YUMMY.. (‘besar’ sial! Nampak tak?)

Salah satu taste WAWA adalah mamat yg ada ‘barang’ baeeekkk..

BOTAK dan mamat tadi mempunyai ciri2 tersebut..

(trust me, I KNOW) eheheh..

Di samping itu, WAWA juga ada best pren, yg bernama

anim

Anim..

nurul

And Nurul..

Itu  ja aku nak tulis pasal WAWA.. Ada banyak lagi crita hangat pasal dia.. Lain kali lah ek?

haha..

Adios - Henry

6 comments: