Tuesday, August 24, 2010

Termangu Terkaku Geli Aku!

Oit kome! Aku tak tidor lagi malam ni.. haha.. Ermm… Terbayang- bayang wajah AC tu.. Tiap kali jumpe org, mesti aku ingat die.. hahaha.. BTW, dak chubby comel giler tuh dok kat K-Box kot? Tetiap ary ak nampak die.. Comeyy!! tak pon die keje situ kot? Tah? Tadi mase nek moto nan Nabil aku selisih gak nan die, die nga tompang membe die.. hahaha.. Kami serupa.. (to bezanya aku ade moto n die tak hade) huhuhu.. Sekali lagi ak lupe name die.. Tah? Cume interested nan kecomelan die je kot?  Better dari baby As.. hehe.. FYI, die dak part 5.. dari dulu tiap kali jumpe, mesty die usyaa je aku, yg aku plak malu nak usya die balik ( usya balik la jgak ).. Pernah skali die try senyum kat aku, tp ak balas gitu2 je.. Pastu tros die tak senyum dah bile jumpe nan aku.. huhu.. Muhsin suke jual mahal!! Mmg patot la kau takde kekasih.. Aish, skali lagi aku tertanye – tanye, am I a gay or not?! Bi kot?! Tapi takde sexual interest pon kat dua2 gender.. Cume suke tengok muke n……… Inginkan kehidupan yg romantik.. haha.. Ala2 winter sonata or any korean drama yg sewaktu dengannye.. Blah la kau! Grad pon belom, ade hati nak romantik2..wlsrare02nt9

No comments:

Post a Comment