Friday, August 27, 2010

Polis, Budak Comel Itu, Polis

Howkey, kali ni aku berdepan nan ramai polis.. Dalam Tagged, kat tepi jalan pon hade?! hahaha..

Ni gare2 nak overnite nan Asrill.. huhu.. Memule ingat nak tito kat bilik mamu.. Tapi damn! Ade spotcheck plak.. Tak jadi.. Pastu ingat nak usung die balik, tapi die lak tak nak..(macam la aku nak rogol die.. huh)

Nabil balik.. Hurm.. Aku rase cam da ta rapat dah ngan die.. Ni sume gare2 si Taik lalat bodoh tu la! Dah la bongok, tak posa, pastu ajak orang lain.. Bodoh tak berakal, mak bapak tak ajar! Haish..   Kalo tak, da lame da aku ngamok kat rumah murah tu!! Dah la sempit, panas, pastu wat dose plak.. Aku doa je die mampos mase beli makanan tak pose tuh.. Bongok..

Tapi.. Sejak die wujud, aku rase takde ape dah yg lebih penting.. N**** pon aku da ta rasa sayang.. Biar la ape yg die buat.. Asal die bahagie.. Hurm.. Asrill busuk! Tak mandi lagi..

Balik kepade polis, tadi aku kene tahan.. Bukan sbb salah, tapi sbb aku cute.. haha.. siap nyanyi2 kt aku lg.. (mengong, kalo gay pon cover la, polis kot?)

Tetibe plak ade dak comel nek moto nan membe die… Rupenye dak comel kat kolej dulu.. (bukan Asrill!!)

Die senyum kat aku.. hahaha.. Bodo tol.. Anyway, aku nak lari dari rumah selama dua hari.. Benci r dok umah panas dose tuh! papehal, Adios Mampos!!

No comments:

Post a Comment