Tuesday, August 24, 2010

Hari ini PANAS!!

Durh… Mimpi bukan2 lak tengari cenggini.. Taw2 je Nabil tito berseluar pendek! Harem.. Ponteng AIS la lagi.. Maafkan saye Incik Hamdan.. huhuhu.. Bleh plak ak meroloh sampai tak sedor! Aish.. Ni yg nak ngamok nih! Dah la dalam dream mimpi yg cedey2 je… Ade ke patot rupenye aku ni anak ANGKAT?! Gila tol.. Where that idea come from? Pastu mimpi ‘ehem’2 ngan org yg tak bleh dbagitau namenye.. Siot! Leh plak pegang tangan aku time tito pastu wat cam BrokeBack mountain.. Bodo.. Ni gara2 Asrill la soh ak nenok citer tu berulang kali.. Nak gelak punye pasal.. Last2 effect dalam mimpi.. Huiii! Bahaye tuh.. Pastu ak mimpi aku ade adik laki.. (mende paling ngeri BODOH!! AK lebey rela mimpi jadi anak angkat tuh) N then bro aku tu cacat la plak.. Ade la unsur2 kasihan.. Pastu tak pepasal ade lak bapok mane tah culik die n then campak die kat orange bushel kat supermarket! Sial.. Yg tak bleh blah mimpi aku yg second, ak kantoikan Amir, Syamir n beberape classmate aku makan kat kedai! Tak pose tol.. Pastu tak semena-mena datang lak org jabatan agama mane tah? (perlis kot) Tangkap diowg.. hahahahaha.. Ade moral d situ.. Sbg konklusi di sini, jgn tidor ketika PANAS!! Perlis memang HOT..

 

sun  sweat

 

3 comments: