Sunday, December 4, 2011

Reminder..

 

Tolong lah,

Aku tak pernah kenal engkau, tak pernah tegur engkau, tak pernah sentuh engkau, tak pernah ada hubungkait dgn engkau, tak pernah guna duit engkau, tak pernah letak standard kau tu kaye or miskin atau ape2..

Kenapa hubungan persahabatan aku yg kau rosakkan?

Satu je aku doakan, di hari mulia pada bulan Muharram ini, diberikan petunjuk dan hidayah kepada engkau wahai perempuan.. Cukuplah kerosakan yg kau buat pada aku, sahabat2 aku, tahun ini, tahun lepas dan tahun2 sebelumnya, sebelum balasan TERUK menimpa..

Pasti kau pernah lihat kan apa yg ALLAH mampu buat? Kun fayakun, takutlah kamu pada ALLAH dan balasanNya di dunia dan akhirat..

Itu sahaja, setakat berkawan berapa bulan tak semestinya kau boleh laga2kan org yg kau sayang dgn kawan2 dia..

5 comments:

  1. effin true ! jahat mulut tak kemana !

    ReplyDelete
  2. Gemok - Jalang..
    Fatin - huhu, manusia tu, kami tak kacau dia, tapi dia kacau kami, ta pernah kenal pon.. Apa kes tah? Sumpah tak logik dek akal nak serang kami..

    ReplyDelete
  3. sape ni henry?kwn mse kt u ke?

    ReplyDelete
  4. Perempuan tu kapel ngan my ex-bestfriend... N then die paranoid kata kami tak suka dia n macam2.. Tak pasal2 ngadu kat boyfie n kami putus kawan.. Sedih tapi na wat camne.. huhu

    ReplyDelete